Web Analytics

iPhone şebeke sorunları ve çözüm yolları

  • Türkiye'nin en kaliteli mobil aygıt platformu, burada soruna cevap bulabilir, merak ettiğini sorabilirsin. Katılım ve kullanım tamamen ÜCRETSİZDİR.

Mehmet

Administratör
Katılım
12 Eki 2021
Mesajlar
4,342
Konum
Yurt Dışı
Telefon
İPhone
GSM Operatörü
Turkcell

“iPhone şebeke yok” sorunu neden çıkar? Nasıl çözülür?​

Aşağıdaki adımlar tek tek denenmelidir. Sorun düzelirse bir sonraki adıma geçmenize gerek yok.

# 1- Sim kart kaynaklı olabilir. Bazen sim kartını çıkarıp tekrar takmakla bazen de sim kartı değiştirmekle düzelir. Başka bir sim kartı, iPhone’unuzda deneyerek, çözülüp çözülmediğine bakın.

# 2- GSM operatöründen kaynaklanabilir. Bulunduğunuz yerde GSM operatörüne ait baz istasyonu iyi çekmiyor olabilir. Ayrıca bodrum kat gibi yerlerde de sinyal çekmeyecektir.


# 3- Telefonunuzda geçici bir arıza olmuş olabilir. Bunun için Hard Reset yapmanız sorunu çözecektir.

Bakınız:

# 4- iOS sürümünüzle ilgili olabilir. Çözümü ise eğer güncel bir sürüm varsa, cihazınızı güncellemek. Bunun için de Ayarlar > Genel > Yazılım güncelleme yolunu takip edebilirsiniz. Bunun için iTunes üzerinden güncelleme yapmanızı tavsiye ediyoruz.

# 5- Operatör ayarlarını güncelleyebilirsiniz. Operatör ayarlarını görmek için; Ayarlar > Genel > Hakkında kısmına bakabilirsiniz. Yeni ayarları almak için operatörünüzün websitesine göz atabilirsiniz. Örneğin, internet ayarları için,

Vodafone’da şebeke çekmiyorsa; *7000# tuşlayıp arama tuşuna basın. Gelen ekranda servisler kısmını seçin. Hangi internet ayarını almak istiyorsanız bunu seçin. Ayrıca şu müşteri hizmetleri numarasını kullanarak yardım alabilirsiniz: 542 veya 0542 542 00 00


Turkcell’de şebeke çekmiyorsa
; 0532 757 07 70 numaralı hattan ücretsiz destek alabilirsiniz. İsterseniz şu numaralardan da yardım alabilirsiniz: 532 veya 0532 532 0000

Türk Telekom şebekesinde sorun yaşıyorsanız; 444 1 444 müşteri hizmetlerinden veya 05557579747 numaralı telefon numarasından yardım alabilirsiniz.

# 6- Başka bir SIM kartı denediğinizde sorun düzeliyorsa ve servis ayarları yukarıdakileri denediğiniz halde sorun devam ediyorsa operatörü arayıp, destek isteyebilirsiniz. Ayarlarınızı kontrol edebilirler.

# 7- Tüm denemeleriniz sonuç vermediyse Apple servislerine başvurma zamanı gelmiş demektir. Bunun için önünüzde iki seçenek var:

a) Garantiniz devam ediyorsa Resmi Apple servislerine veya Apple yetkili servislerine başvurunuz.

Bakınız:

b) Garantiniz devam etmiyorsa, cihazınızı emin ellere teslim edebilirsiniz. Teknik Servis sayfamız için tıklayınız:



Şebeke var ama aranamıyorum?​

Şebeke varsa ve arama yapamıyorsanız, aşağıdaki adımları takip edin:

#1 Kontrol çubuğundan veya Ayarlardan Uçak modunu kontrol edin. Uçak modu aktif ise kapatın. Pasif ise açıp, tekrar kapatın.

#2 Ayarlar > Rahatsız Etme kısmından bu ayarın kapalı olup olmadığına bakın. Kapalı olmalıdır.

#3 Sizi arayan numara engelli olabilir. Bunu kontrol etmek için; Ayarlar > Telefon > Arama Engelleme/ No belirleme kısmına bakın.

#4 Hard Reset yapın.

#5 Operatör ayarlarını kontrol edin. Sorun yoksa operatör ile irtibata geçin. Fatura ile ilgili bir sorun olabilir.

#6 Sorun düzelmezse Apple servisi ile irtibata geçin.
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Bu konuyu görüntüleyenler

Benzer konular

Son Konular

Geri
Üst