Web Analytics

iPhone Wi-Fi’ye Bağlanmıyor Sorunu ve Çözümü

  • Türkiye'nin en kaliteli mobil aygıt platformu, burada soruna cevap bulabilir, merak ettiğini sorabilirsin. Katılım ve kullanım tamamen ÜCRETSİZDİR.

Mehmet

Administratör
Katılım
12 Eki 2021
Mesajlar
4,342
Konum
Yurt Dışı
Telefon
İPhone
GSM Operatörü
Turkcell
iPhone ve iPad kullanıcılarının yüzde 92.06’sı cihazlarını iOS 11 veya iOS 10’a güncelledi. Bu güncellemeden sonra telefonunuz Wi-Fi’ye bağlanmıyorsa veya benzer problemler yaşıyorsanız, çözüm amaçlı birkaç potansiyel ipucu sunacağız;

1. Modeminizi Kontrol Edin

Tek tek potansiyel çözümleri sıralamadan önce, ilk iş olarak modeminizi kontrol edin ve evinizdeki diğer telefon ya da bilgisayar gibi cihazların bağlantı problemi yaşayıp yaşamadığına bakın. Bu şekilde sorunun bağlantıdan ya da telefondan kaynaklı olduğunu çözeceksiniz.

Eğer modeminizde sorun varsa, hem modemi, hem de iPhone’unuzu 30 saniye kadar kapatıp tekrar açın. Hâlâ Wi-Fi bağlantısı gerçekleşmediyse de okumaya devam edin.

Not: Cihazınız modemden fazla uzakta olmasın, aksi takdirde yeteri kadar sinyal alamayacaktır. Dolayısıyla mesafenin kısa olduğundan emin olun.

2. Wi-Fi Açık mı, Ağınızı Görebiliyor musunuz?

iPhone ya da iPad cihazınızda Ayarlar > Wi-Fi yolunu izleyerek açık olduğuna emin olun. Eğer ağ adının yanında mavi bir işaret varsa, bunun anlamı cihazınızın o ağa bağlı olduğudur.

3. Şifre Girdiniz mi?

Eğer tekrar şifre girmeniz istenirse bunu ihmal etmeyin. Ayrıca ağ şifresini doğru girdiğinize, büyük – küçük harflere ve rakamlara dikkat ettiğinize emin olun.

4. Tüm Kablo ve Bağlantıları Kontrol Edin

Telefon veya tabletiniz hâlâ Wi-Fi’ye bağlanamıyorsa, routerınızın modeme bağlı ve açık olduğuna emin olun. Kabloları ve diğer bağlantıları gözden geçirin.

5. Her Şeyi Yeniden Başlatın

Başta iPhone / iPad olmak üzere bağlantıda kullandığınız router, modem gibi tüm cihazları yeniden başlatın.

Eğer hâlâ sorun devam ediyorsa, router ve modeminizin kablo bağlantılarını sökerek yeniden takın.

6. Ağ Ayarlarını Sıfırlayın

iPhone ya da iPad cihazınızda Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla yolunu izleyin. Bu şekilde Wi-Fi ağ ve şifreleriniz, hücresel veriniz, VPN ya da APN ayarlarınız sıfırlanacaktır.

Yukarıdaki tüm metodları denedikten sonra büyük ihtimalle internete bağlanamama sorununuz da çözülecektir. Fakat hâlâ devam ediyorsa, farklı bir bölgedeki farklı bir Wi-Fi ağına bağlanmayı deneyin. Eğer bağlantı başarıyla gerçekleşirse, sorun kullandığınız internette demektir. Başka bir ağa da bağlantı kuramıyorsanız, bu durumda lütfen Apple yetkili servisiyle iletişime geçin.
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Bu konuyu görüntüleyenler

Benzer konular

Son Konular

Geri
Üst