Mehmet
Administratör
- Katılım
- 12 Eki 2021
- Mesajlar
- 4,342
- Konum
- Yurt Dışı
- Telefon
- İPhone
- GSM Operatörü
- Turkcell
Apple kimliğini bulamayanlar, cihazın orjinal faturası ile beraber Apple Destek hattını aramaları gerekir. Apple Danışmanınız ile beraber, faturayı Apple İrlanda genel merkezine göndereceksiniz. Bu işlemi yapmak ve gelen sonucu öğrenmek için bir mail hesabı ve yeni bir Apple kimliğine ihtiyacınız olacak. Faturayı yolladığınız zaman 3-5 iş günü sonra “[email protected]” tarafından, Olay numaranız ile (Case ID) Kilit açıldı veya açılmadı diye cevap maili gelecektir. Bu isteğin uzun sürmesinin sebebi Fatura bilgilerini, Apple’ın İrlanda’da bulunan AppleCare hesap güvenliği ve satış departmanının incelemesidir. Apple İrlanda Genel Merkezi, satın aldığınız mağazaya bu isteğinizi doğrulamak için (purchase validation) faturanızı mail aracılığıyla mağazaya gönderir. Genelde mağazaların %80i bu maili dikkate almazlar, cevaplamazlar. Zaman aşımına uğradığı için Apple Kendi sistemlerinde faturanızda ki satış bilgilerini karşılaştırır ve bilgileriniz uyuştuğunda kilit açma isteğiniz kabul edilir. Bu yöntem sadece cihazda ki etkinleştirme kilidini kaldırır. Önce ki Apple kimliğinizin parolasını sıfırlamaz ve eski hesaba erişiminiz mümkün değildir.