Web Analytics

Apple Watch ile iPhone Bağlanmıyor Sorunu Nasıl Çözülür?

  • Türkiye'nin en kaliteli mobil aygıt platformu, burada soruna cevap bulabilir, merak ettiğini sorabilirsin. Katılım ve kullanım tamamen ÜCRETSİZDİR.

Mehmet

Administratör
Katılım
12 Eki 2021
Mesajlar
4,342
Konum
Yurt Dışı
Telefon
İPhone
GSM Operatörü
Turkcell
Akıllı saat alanında en çok kullanılan modellerden biri olan Apple Watch, her geçen gün biraz daha ilgi görmeye devam ediyor. Özellikle Apple Watch 4 modelinin satışa çıkmasından sonra, bu seriye ilginin bir hayli artacağını düşünüyoruz. Bu kadar popüler olması ve sürekli olarak popülerliğini arttırması, Apple Watch serisinin sorunları olmadığı anlamına gelmiyor.

Daha önce saatlerde yaşanan şarj sorunlarından söz etmiştik. Şimdi ise Apple Watch ile iPhone akıllı telefonlarının bağlantı kurmasını engelleyen bağlantı sorunundan söz edeceğiz. Bağlantı sorunu yaşayan kullanıcılar için önerilerde bulunalım.

Apple Watch ile iPhone Bağlantısını Kontrol Etmek​

İlk aşamamız bağlantıyı kontrol etmek olacak. Eğer cihazınız ile saatiniz arasında bağlantı kurulmadığını düşünüyorsanız, bundan tam olarak emin olmalısınız. Kontrol işlemi çok basit. Saat kadranına baktığınızda yeşil iPhone simgesi görüyorsanız, bu durumda bağlantınız yapılmış demektir.

Bildirimleri, mesajları ve aramaları alabiliyor olmalısınız. Eğer kırmızı “X” şeklinde ya da iPhone simgesini kırmızı üzeri çizili olarak görüyorsanız, bu durumda bağlantı gerçekleştirilememiş demektir. Kontrol çok basit.

Apple Watch Bağlantısı için Yapılacaklar​

Kontrol ettiniz ve bağlantıyı bir türlü göremediyseniz, önerilerimiz kısmına geçeceğiz.

  • İlk işlem baştan bağlantı kurmak olacak. Bunun için telefonunuz ve akıllı saatinizin yan yana olduğundan emin olun.
  • iPhone için bağlantılarınızı kontrol edin. Telefonunuz uçak modunda olmasın ve hem WİFİ hem de Bluetooth mutlaka açık konumda olsun. Denetim merkezi üzerinden kontrollerinizi sağlayın.
  • Aynı şekilde saatiniz için de aynı işlemleri yapın. Saatte uçak simgesi görüyorsanız, uçak modunu kontrol edin ve mutlaka bu modu kapalı konuma getirin. Saatinizi ve ardından iPhone telefonunuzu yeniden başlatın. Bağlantının sorunsuz bir şekilde kurulması gerekiyor.

Tüm Bu İşlemleri Yaptım Yine Bağlantı Kurulmuyor​

Böyle bir durumda, iki cihaz arasında kurulan bağlantıda bir arıza meydana gelmiş olabilir. En iyi işlem sıfırdan bağlantı kurmak olacaktır. Yani eşleşmeyi kaldırmak, temizlemek ve yeniden eşleştirme yapmak gerekir.
  • Apple Watch üzerinden “Ayarlar” sekmesine girin ve buradan “Genel>Sıfırla” yolunu izleyin. Açılan menüden “Tüm içerikleri ve ayarları sil” sekmesine tıklayın.
  • Apple Watch işleminden sonra iPhone üzerinden aynı işlemi yapacağız.
  • Telefonunuzdan akıllı saat uygulamasına girin ve buradan saatim bölümüne girin.
  • Eşleşmeyi kaldırmak için saatinizin yanında yer alan “İ” işaretine basın ve direk olarak eşleştirmeyi kaldır seçeneğini kullanın.
  • Şimdi yeniden eşleme işlemini gerçekleştirin.
Bu düzenlemeler ve bağlantıların yenilenmesi sonrasında hala bağlantı sorunu yaşıyorsanız, her iki cihazı ayrı ayrı değerlendirmeniz gerekiyor. iPhone cihazınızın WİFİ ve Bluetooth bağlantılarını kontrol edin. Saatinizin de aynı şekilde. Donanımsal bir sorun olması durumunda, yani tüm kontrollerde bir sorun göremiyor ve fiziksel bir sorun olduğunu düşünüyorsanız mutlaka Apple servisine başvurun.
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Bu konuyu görüntüleyenler

Benzer konular

Son Konular

Geri
Üst