Mehmet
Administratör
- Katılım
- 12 Eki 2021
- Mesajlar
- 4,342
- Konum
- Yurt Dışı
- Telefon
- İPhone
- GSM Operatörü
- Turkcell
Aşağıdaki belirttiğimiz üzere bu avantajlar firmalara çok önemli faydalar sağlıyor. Bu avantajlar neler?
- Apple’ın dünya çapındaki popülaritesini göz önünde bulundurunca, milyonlarca potansiyel tüketicinin firmaya kolaylıkla ulaşabilmesine imkan tanıyor. Business Chat’e ulaşmak için ekstra bir uygulama indirme gerekliliğinin olmaması ve dünya üzerindeki Apple kullanıcılarının sayısı düşünülünce; tüketicisi ile iletişimde olmak isteyen tüm kurumların burada yer alması gerekiyor.
- Kullanıcılar firmaya ulaşmak için neredeyse hiç efor sarf etmiyor. Kullanıcının firmayla birebir görüşebilmesi için tek yapması gerek bir kısa mesaj atmak. Tüketici yardım almak veya şikayetini dile getirmek için geldiği bu kanalda dakikalardır hatta bekletilmediği için sinir kat sayısı artmamış oluyor. Bu da sorun çözmek için bulunan bir kanal için başarı olarak değerlendirilebilir.
- Kullanıcılar hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme, teslimat ve adres bilgilerini firmayla paylaşabiliyor. Apple’ın data güvenliği konusundaki hassasiyetini bilen kullanıcıların bu kanalı kullanma oranı artıyor, bu sayede firmalar kullanıcı datası havuzunu genişletiyor.
- Görsel listeler sayesinde firmalar kullanıcılarına ürün yelpazelerinde yer alan çeşitli ürünleri sıralayabiliyor. Hali hazırda birçok kanaldan görünürlüğe sahip olan firmalar yeni bir kanaldan daha ticaret başarı elde etme şansı yakalıyor.
- Firmalar listelediği ürünleri bir de Apple Pay ile kolaylıkla satışa çevirebiliyor. Anlayacağınız Apple Business Chat hem kullanıcıların hem firmaların işini kolaylaştırıyor ve tam anlamıyla bir kazan-kazan ilişkisine zemin hazırlıyor.