Web Analytics

Apple Business Chat kullanmanın kullanıcılar için avantajları nelerdir?

  • Türkiye'nin en kaliteli mobil aygıt platformu, burada soruna cevap bulabilir, merak ettiğini sorabilirsin. Katılım ve kullanım tamamen ÜCRETSİZDİR.

Mehmet

Administratör
Katılım
12 Eki 2021
Mesajlar
4,342
Konum
Yurt Dışı
Telefon
İPhone
GSM Operatörü
Turkcell
Apple Business Chat kullanmanın ne gibi avantajları var?

  • Sohbeti sadece kullanıcılar başlatabiliyor ve kullanıcı ulaşmadığı sürece işletmeler tüketiciyle iletişime geçemiyor. Böylelikle beklenmedik zamanlarda markalardan gelen istenmeyen mesajlar kullanıcının hayatından çıkmış oluyor. Chatbotlarla hayatımıza giren, iletişim bilgileri paylaşılmış olsa da istenmeyen mesajlar atarak kişisel alanı ihlal etmeme trendini Apple da Business Chat ile sürdürüyor.

  • Kullanıcının bir konuşma başlatmış olması, bilgilerinin direkt olarak işletme ile paylaşılacağı anlamına gelmiyor. Randevu ayarlama veya ürün teslimatı gibi işlemler için kullanıcıdan bilgi talep edildiği noktalar olsa da benzer eylemler dışında, kullanıcı istemediği sürece herhangi bir bilgisi firmayla paylaşılmıyor. Mesajlaşmalar silindikten sonra ise bilgilerinizi daha önceden marka ile paylaşmış olsanız dahi, siz yeni bir sohbet başlatmadığınız sürece marka yetkilileri sizinle iletişime geçemiyor. Business Chat’in, Apple’ın data güvenliğini arkasına alması ve şahsi bilgilerini paylaşma tutumuna sahip olmayan kullanıcıları ikna edebilecek gibi gözüküyor.

  • Markaya gelen soru ve taleplere genellikle insanlar yanıt veriyor. Konuşmanın akışı içerisinde bazı basit talepler için yer yer otomatik cevaplar bulunuyor olsa da ihtiyaç anında her zaman gerçek bir temsilci hazırda bekliyor. İdeal bir diyalog sisteminden beklenen zekaya, hıza ve çözüm üretebilme kabiliyetine sahip Business Chat’in, hizmet alan müşterinin memnuniyetini artıracağını ön görmek yanlış bir tahmin olmaz.

  • Satın alma işlemini gerçekleştirmek isteyen kullanıcılar, Business Chat sayesinde iMessage uygulamasından ayrılmadan tek bir dokunuş ile ödemelerini gerçekleştirme kolaylığına sahip. Ödeme yapmak için her defasında kredi kartı bilgisi girmek, ödeme ekranına ilerlerken sekmeler arasında kaybolmak, Apple Pay ve Business Chat’in uyumu sayesinde artık tarihe karışıyor.

  • Bir kısa mesajla halledilebilecek bir sorun için arama yapıp hatta bekleyerek vakit kaybetmek, işlevini yitirmeye yüz tutan bir method. Gelen mesaja anında yanıt vermek yerine, uygun bir zamanda cevap verebilme özgürlüğü de zaman kontrolünü tamamen kullanıcıya bırakıyor.

  • Business Chat’in içinde yer alan Apple Pay, kimlik doğrulama, görsel listeler ve randevu ayarlama taslakları sayesinde deneyim hem kullanıcı hem temsilci için daha pratik bir hal alıyor. Fotoğraf ve video paylaşma gibi özelliklerin yer alması, ürünle ilgili talep ve şikayetlerin sadece yazılı olarak değil, görsel olarak da firmaya iletilmesini sağlıyor. Bu da sorunun anlaşılmasını ve çözüm önerisinin gelmesini hızlandırıyor.
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Bu konuyu görüntüleyenler

Benzer konular

Son Konular

Geri
Üst