Mehmet
Administratör
- Katılım
- 12 Eki 2021
- Mesajlar
- 4,342
- Konum
- Yurt Dışı
- Telefon
- İPhone
- GSM Operatörü
- Turkcell
Bir iPad’i ilk kez kurduğunuzda, cihazınızı etkinleştirmek ve iTunes, iCloud gibi servislere bağlanmak için Wi-Fi aracılığıyla Apple sunucularına bağlanmaya çalışacaktır. Kurulum sırasında kablosuz bir internet bağlantısına sahip değilseniz sorun yaşayabilirsiniz. Alternatif olarak, USB kablosuyla iPad’i bilgisayarınıza bağlayıp iTunes’u başlatıp etkinleştirmeyi deneyebilirsiniz. Bununla birlikte, yine de “iPad etkin değil” hatası ile sonuçlanan yazılım sorunları ile karşılaşabilirsiniz. iPad etkin değil hatası nasıl çözülür?
iPad’i iTunes ile Etkinleştirme
Bir Wi-Fi internet bağlantısına sahip değilseniz, iPad’inizi iTunes’u kullanarak etkinleştirmeniz gerekiyor.- iTunes‘u başlatın.
- iTunes menüsüne gidin.
- Güncellemeleri Kontrol Et‘i tıklayın.
- Bu bilgisayarınızda iTunes’un en güncel sürümünün olup olmadığını sorgulayacaktır.
Mevcut iTunes güncellemelerini indirin ve yükleyin. - iPad’i USB kablo ile bilgisayarınıza bağlayın.
- Cihaz listesinden iPad‘i seçin ve Yeni iPad olarak ayarla seçeneğini seçin ve Devam‘ı tıklayın.
- iPad cihazınıza bir ad verin.
- Uygulamanızı ve müzik senkronizasyonu tercihlerinizi kontrol edin ve Bitti‘yi tıklayın.